Zorggroep Drenthe, Spectrum (De Wester Es)

Esweg 40 9411 AG Beilen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, Spectrum (De Wester Es) - Beilen op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers doen hun werk erg goed. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. En als ik eens met iemand een goed gesprek wil kan dat. Daar maken ze altijd wel even tijd voor. Wat ik wel mis, is iemand die eens een stukje met mij gaat wandelen. Op mijn kamer heb ik het prima naar mijn zin. Voor mij alleen groot genoeg en ik heb een mooi uitzicht. Als er beneden iets te doen is wordt mij dat altijd wel verteld. Maar ik ga niet zo vaak ergens naar toe. Ze helpen me altijd met douchen en dat doen ze altijd met veel respect en heel liefdevol.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Spectrum (De Wester Es)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.