Waardering van Zorggroep Drenthe, Spectrum (De Wester Es) - Beilen op 21 december 2017 interview

6.8

Er zijn een aantal momenten waarop afspraken over bijvoorbeeld medicijnen niet nagekomen worden. Ik vind dat ondanks de drukte in het verzorgingshuis, de zorg wat beter kan. Het is nu allemaal gehaast en er is weinig tijd om even serieus te luisteren naar mijn moeder. Dat vind ik jammer. Mijn moeder wordt door de meeste medewerkers met respect behandeld. Ze heeft een hele mooie kamer met een eigen badkamer. Ze heeft een mooi uitzicht op de nieuw aangelegde tuin die volgend jaar helemaal af moet zijn. De kamer van mijn moeder wordt meestal wel schoon gehouden, maar hierin geldt ook dat er gehaast gewerkt moet worden. Mijn moeder doet sinds kort aan sommige activiteiten mee. Ik zou het fijn vinden als mijn moeder hier wat meer in gestimuleerd wordt. Als mijn moeder geen zin heeft om te douchen dan hoeft ze dat niet, ik zou willen dat de medewerkers hierin wat strenger zouden zijn. Ik heb dit alles al eens besproken in de instelling, maar er is tot nu toe nog geen verandering in gekomen en dat vind ik jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Spectrum (De Wester Es)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.