Zorggroep Drenthe, Spectrum

Esweg 40 9411 AG Beilen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, Spectrum - Beilen op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben heel erg gelukkig en tevreden hier in dit tehuis. Ik heb hier mijn plekje echt gevonden. De zusters is niets teveel. En ze doen alles met een lach. Nooit chagrijnig. En ook over mijn kamer ben ik tevreden. Hij is groot genoeg en hij wordt elke week netjes schoon gemaakt. En ik kan zelf ook nog best veel, dus als het nodig is help ik wel een handje mee. En als ik ergens mee zit, is er altijd wel iemand bij wie ik mijn verhaal kwijt kan. Er worden ook altijd leuke dingen voor ons georganiseerd. Een filmmiddag, bingo, zang en muziekmiddagen. Afspraken worden soms gemaakt door het personeel en dat wordt altijd goed nagekomen. En het eten kan niet beter. Ik eet elke dag met smaak en er is veel afwisseling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Spectrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.