Zorggroep Drenthe, Spectrum

Esweg 40 9411 AG Beilen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, Spectrum - Beilen op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind mijn kamer heel mooi. Ik heb ruimte genoeg. Ik ben er tevreden mee. De medewerkers zijn geweldig. Kan niet beter. Altijd netjes en vriendelijk. En als het nodig is helpen ze me overal mee. En als ik eens iets privé wil bespreken heb ik altijd een persoon waar ik mijn verhaal bij kwijt kan. Dan wordt er ook serieus naar mij geluisterd. Elke morgen bij de koffie wordt ons verteld wat er die dag te doen is. Soms is dat bingo of hersengymnastiek. Of bewegingstherapie. Genoeg te doen. Het eten is ook erg goed. Van alles twee soorten waar je uit mag kiezen. Ook lekkere toetjes. Je kan goed afspraken maken met het personeel. Dat wordt ook goed nagekomen. De sfeer in het huis is altijd erg gemoedelijk. Net een klein dorp, waar allemaal hele lieve mensen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Spectrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.