Zorggroep Drenthe, Spectrum

Esweg 40 9411 AG Beilen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, Spectrum - Beilen op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Over mijn kamer ben ik qua ruimte wel tevreden. Maar dat mijn bed op de kamer staat vind ik verschrikkelijk. In het nieuwe gebouw wat ze nu aan het bouwen zijn krijgen we allemaal aparte slaapkamers. Dat is een hele verbetering. Ik heb wel een mooi balkon, en daar ben ik erg blij mee. Over de medewerkers heb ik geen klachten. De een ziet bepaalde dingen nu eenmaal eerder dan de ander. Soms moet je wel eens een aanwijzing geven, maar dat zijn meestal stagiaires die het nog moeten leren. En dat is niet erg. Ook als ik ergens mee zit en er over wil praten kan dat altijd. Er zijn wel een paar mensen die dat aan mij zien, die hoef ik niets te vertellen. De informatievoorziening op zich is prima. Ik krijg alles wel in mijn brievenbus, maar door mijn handicap krijg ik niet alles mee. En er wordt ook niet altijd gevraagd of ik mee ga. Ik kan zelf nog heel veel doen. Alleen mijn medicatie krijg ik altijd via de verpleging. Ik eet altijd op mijn kamer. Dat heeft ook te maken met mijn handicap. Ik eet niet zo graag in het restaurant. Het maken van afspraken gaat op zich wel goed, maar het duurt wel eens lang voor er op een vraag wordt gereageerd. Wat ik erg mis is een Wifi verbinding op mijn kamer. Daardoor ben ik erg beperkt in mijn functioneren. Veel dingen die ik thuis wel kon, kunnen nu niet meer omdat ik geen internet kan gebruiken.Ik hoop dat dit binnenkort wel kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Spectrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.