Zorggroep Drenthe, Mozaiek

Ludinge 13 9471 JD Zuidlaren
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, Mozaiek - Zuidlaren op 4 januari 2018 Interview

De accommodatie waar mijn moeder verblijft, vind ik mooi. Het is recent helemaal verbouwd en daardoor voelt het lekker nieuw. Ik vind dat er veel voorzieningen zijn. Zo is er onder andere een winkeltje, een exporuimte, een kapper, een theater en een restaurant. Ook de privéruimte van mijn moeder wordt nog gerenoveerd, maar mijn moeder is er nu al blij mee. De deuren worden bijvoorbeeld wat breder gemaakt, zodat je er makkelijk met een rolstoel doorheen kan. De zorg die mijn moeder krijgt vind ik goed. Ze heeft het naar haar zin. De medewerkers hebben haar een keer gevraagd wat ze graag zou willen. Mijn moeder gaf aan dat ze het fijn zou vinden, als ze elke dag onder de douche zou kunnen. Daar hebben ze zich aangehouden, totdat mijn moeder dat fysiek niet meer aankon. De communicatie vind ik perfect. Dit gaat vaak via de mail. De medewerkers zijn een beetje vriendinnen van mij geworden. Het contact verloopt amicaal en ik vind ze lief voor mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Mozaiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.