Zorggroep Drenthe, Mozaiek

Ludinge 13 9471 JD Zuidlaren
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, Mozaiek - Zuidlaren op 8 januari 2018 Interview

Het gebouw is vrij nieuw en staat even buiten het dorp. In het gebouw is een heel mooi restaurant. Het eten vond mijn moeder erg goed. De gezamenlijke huiskamer was heel ruim en gezellig ingericht met oude spulletjes van vroeger. Bij de gezamenlijke huiskamer was ook een gezellig terras met parasols. Mijn moeder vond het fijn om bij mooi weer buiten te zitten. Ik vond dat de verzorgenden mijn moeder altijd heel liefdevol behandelden. Ze gingen bijvoorbeeld bij haar zitten en samen met haar foto's kijken. Dat vond ze heel leuk. Als ze naar het toilet moest werd ze heel snel geholpen. Dat vond ze heel fijn. Ze werd op een manier aangesproken, zoals zij dat het liefste wilde. Ik vond dat heel prettig. De verzorgenden namen mijn moeder wel eens mee naar het winkeltje als ze wat onrustig was. Dat vond ze dan heel leuk. Een verzorgende heeft wel eens samen met haar een cake gebakken. Ook mocht ze meehelpen met koken, bijvoorbeeld met soep maken. Dat vond mijn moeder heel erg leuk. Voor mij hadden de verzorgenden ook altijd een luisterend oor. In mijn moeder haar kamer was een bewegingsmelder geplaatst. Als mijn moeder 's nachts uit haar bed stapte ging er bij de verzorgenden een pieper af. Ze konden dan snel naar mijn moeder toe gaan, met oog op valgevaar. Dat vond ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Mozaiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.