Zorggroep Drenthe, Mozaiek

Ludinge 13 9471 JD Zuidlaren
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, Mozaiek - Zuidlaren op 24 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik had mijn kamer graag groter gewild, maar het is goed. 1 x per week krijg ik hulp met het schoonmaken. Daar ben ik tevreden over. De maaltijden eet ik op mijn kamer en het smaakt goed. Ik ben onlangs gevallen en nu krijg ik extra hulp. Dat is geweldig. We hoeven nooit te wachten. Naar activiteiten gaan we niet zo veel. Dat komt natuurlijk omdat mijn man en ik nog samen zijn en we daardoor minder behoefte hebben om erheen te gaan. In het begin toen we hier woonden moest ik erg wennen aan de in- aanloop van de zusters en het overige personeel. Maar ben nu wel gewend. Ik vind het jammer dat dit huis zo ver van het dorp is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Mozaiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.