Zorggroep Drenthe, Mozaiek

Ludinge 13 9471 JD Zuidlaren
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, Mozaiek - Zuidlaren op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Wij hebben een heel mooi appartement met een mooi uitzicht en we hebben 2 balkons. We hadden wel iets meer kastruimte kunnen gebruiken of een extra slaapkamer. De warme maaltijd krijgen we uit de keuken. We hebben 2 keuzes en kunnen dat van te voren aangeven. We betalen € 10 per maaltijd per persoon. In de morgen komen ze mij helpen met douchen en verzorgen. Mijn man redt zichzelf. De broodmaaltijden verzorgen wij zelf en doen we zelf de inkopen voor. Elke maandagochtend tijdens de koffie vertelt onze zorgmanager wat er allemaal op het programma staat voor de nieuwe week. Ook houdt hij ons verder op de hoogte van wat er reilt en zeilt. Dat ervaren wij als heel prettig en betrokken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Mozaiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.