Zorggroep Drenthe, Symphonie

Hooiweg 18 9761 GR Eelde
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, Symphonie - Eelde op 4 januari 2018 Interview

Ik merkte dat bepaalde zaken soms wat later gebeurde. Dat kwam door de drukte en de hectiek die hier soms heerste. Ze kwamen er wel altijd op terug. Mijn vader werd hier goed verzorgd. Ze deden niet zomaar dingen, ze spraken hem altijd aan. Ze stelde altijd vragen aan hem en als hij het zelf niet wist, dan stelde de medewerkers dingen aan hem voor. Ze overlegde altijd met hem. Als mijn vader wat wilde, dan werd daar vaak gehoor aangegeven. Hij wilde bijvoorbeeld na de maaltijd altijd warme vla toe en dat kreeg hij ook. Als ik een vraag had, dan moest ik soms wachten op antwoord. Ik kreeg het altijd, alleen niet meteen. Het gebouw is wat gedateerd en de gangen vond ik smal, maar het ontbrak hier aan niks. Mijn moeder zit hier in een aanleunwoning en via een gangenstelsel konden ze elkaar opzoeken. Ze hoefde daarvoor niet naar buiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Symphonie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.