Waardering van Zorggroep Drenthe, Symphonie - Else van der Laanhuis - Eelde op 21 december 2017 interview

8.5

Ik vind de sfeer op de afdeling bijzonder goed. Er worden veel activiteiten gedaan met mijn moeder. Van de week waren ze met een skippy bal aan het gooien. De bewoners hadden een enorme lol. Daarnaast worden er bijvoorbeeld ook bloemstukjes gemaakt. Regelmatig komt er een vrijwilligster langs om een boek voor te lezen. Er worden veel spelletjes gespeeld. Mijn moeder is af en toe boos. Ze geeft dan aan dat ze iets niet wil. Het personeel dringt niet verder aan, maar laat haar met rust. Een uurtje later vragen ze het nog eens en dan is er een grote kans dat mijn moeder alsnog wil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Symphonie - Else van der Laanhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.