Waardering van Zorggroep Drenthe, Symphonie - Else van der Laanhuis - Eelde op 3 januari 2018 interview

7.7

Ik vond dat de afspraken met de verzorgenden goed verliepen. Ik had korte lijnen met de verzorgenden. Dat vond ik heel erg prettig. Ze behandelde ons vriendelijk en correct. Ik zag dat de verzorgenden hun uiterste best deden om het mijn moeder naar de zin te maken. Ze probeerde haar te troosten als ze verdrietig was. Dat voelde voor mij fijn. Er kwamen af en toe vrijwilligers die met haar gingen wandelen. Dat vond ze leuk. Er werden in de gezamenlijke huiskamer geregeld creatieve middagen georganiseerd. Mijn moeder vond het leuk om daar aan mee te doen. Ik vind het gebouw wat gedateerd, maar wel netjes en schoon. Mijn moeder had een kleine kamer met uitzicht op een grote vijver. De kamer vond mijn moeder prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Symphonie - Else van der Laanhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.