Waardering van Zorggroep Drenthe, Symphonie - Else van der Laanhuis - Eelde op 20 december 2017 interview

7.0

In het begin, miste ik informatie over de gang van zaken, maar nu gaat dat goed en ik krijg de benodigde informatie. In de weekenden zijn de medewerkers moeilijk bereikbaar als ik ze inhoudelijk iets wil vragen. Ik moet dan tot de eerste werkdag wachten. Mijn moeder is zelf tevreden over de zorg die ze krijgt. Als iets niet goed is, komen de medewerkers altijd met een oplossing. Dat vind ik prettig. De zorg wordt echt op maat geleverd en dat vind ik heel positief. Wat ik minder goed vind, is dat sommige spullen erg verouderd zijn. In de gangen zijn bijvoorbeeld de tapijten versleten. Ik vind dat daar meer aandacht aan moet worden besteed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Symphonie - Else van der Laanhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.