Zorggroep Drenthe, Symphonie

Hooiweg 18 9761 GR Eelde
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, Symphonie - Eelde op 11 januari 2018 Interview

Mijn moeder is hier in haar element. Ze vindt de mensen die hier wonen en werken heel leuk. Incidenteel komt het voor dat afspraken niet nagekomen worden. De communicatie tussen de medewerkers verloopt soms niet goed. Ik had bijvoorbeeld doorgegeven dat ik mijn moeder op een bepaalde tijd zou ophalen. Toen ik binnen kwam zat mijn moeder aan de eettafel, klaar om te gaan eten. Ik vond het niet zo erg, maar het was dus niet goed doorgegeven. Ik heb een goede interactie met de medewerkers en dat werkt heel goed. Ze gaan prettig met mijn moeder om. Ik kom er redelijk vaak en regel veel dingen ten aanzien van mijn moeder. Ik kan altijd bij ze naar binnenlopen om mijn vragen stellen. Ze zijn allemaal even hartelijk en behulpzaam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, Symphonie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.