Zorggroep Elde Maasduinen, Dorpshuis De Vlaswiek

Keefheuvel 17 5298 AH Liempde
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Elde Maasduinen

Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, Dorpshuis De Vlaswiek - Liempde op 24 maart 2016

Dementie

Mijn vader heeft slecht 4 maanden er gelegen, toen is hij overleden. Hij kwam van een revalidatieafdeling na een gebroken heup. Wij zijn zeer tevreden over de zorg en hebben geen enkel punt van kritiek. Mijn vader was na een maand al een stuk opgeknapt en heeft er nog 3 mooie maanden gehad. En dat kwam ons inzien door de goede, warme zorg van de Vlaswiek. De lichamelijke zorg was goed, hij zag er altijd netjes uit. Maar ze hadden zeker ook oog hoe hij als persoon was en waar hij van hield. Hij werd lief en respectvol bejegend. We werden overal goed over ingelicht en voelden ons echt gehoord. Het feit dat hij na 4 maanden is overleden lag zeker niet aan de goede zorg van de Vlaswiek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, Dorpshuis De Vlaswiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.