Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, Het Buitenhuis - Esch op 31 mei 2016 interview

8.5

Het is kleinschalig. Ik vind het een keurig, netjes verzorgd gebouw. Het is nieuw, en er is aandacht voor de mensen. De medewerkers gaan heel erg prettig met mijn zus om. Ik vind het aardige en lieve mensen, vooral voor mijn zus. En dat vind ik het belangrijkst. Ze luisteren altijd. Ze staan altijd paraat. Er is altijd iemand bezig met de patiënten. Als ik iets vraag, wordt het gedaan. Als er iets gebeurd is, wordt ik gebeld. Ik ben altijd goed op de hoogte. De kleinschaligheid vooral vind ik een reden om aan te bevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, Het Buitenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.