Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, Het Buitenhuis - Esch op 2 november 2016

2.3
  • Spierdystrofieën

Vader in noodopvangsituatie vanuit eigen woonsituatie met thuiszorg. Geen communicatie, incompetent personeel, slechte of geen overdracht, geen eigen initiatieven. Zeer laat ontbijt en soms zelfs geen maaltijd. Geen gebruik van middelen. Niet even nadenken enz enz. (geldt voor gehele ZGE organisatie). Na een zeer boos telefoontje iets meer aandacht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Elde Maasduinen, Het Buitenhuis - Esch

Wij nemen deze waardering zeer serieus en onderzoeken de genoemde situatie. Wij zijn inmiddels in gesprek met de inzender van de review.

Wij betreuren de waardering die bij Zorgkaart Nederland is binnengekomen. Wij willen altijd leren van zaken die niet helemaal soepel verlopen, maar herkennen ons niet geheel in het door de klant geschetste beeld van het Buitenhuis.

Na onderzoek moeten we erkennen dat er communicatiestoornissen waren tussen de verschillende betrokken disciplines.
Alle medewerkers van het Buitenhuis spannen zich elke dag weer tot het uiterste in om het hun gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken en optimale zorg en goede service te verlenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, Het Buitenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.