Zorggroep Elde Maasduinen, Hofjeshuis Vinckenrode

Mgr. Bekkersstraat 2 5281 BR Boxtel
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Elde Maasduinen

Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, Hofjeshuis Vinckenrode - Boxtel op 1 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

Als er een wijziging in het zorgplan van mijn moeder is, dan wordt dit altijd heel consequent aan mij voorgelegd en uitgelegd. Vervolgens wordt er gevraagd om een paraaf. Zelf heb ik niet heel veel wensen en verzoeken. In het begin wilden ze wat meer weten over hoe mijn moeder als persoon was. Gezien het ziekteverloop van mijn moeder hoeft het laatste jaar niet veel geluisterd te worden. Ze benaderen mijn moeder respectvol en hebben begrip voor haar historie. Mijn moeder heeft namelijk alzheimer. Hierdoor zijn haar zinnen nogal gebrekkig. In het begin was er veel behoefte aan informatie over wat voor leven zij voorheen geleefd had. Door de wisseling van medewerkers is daar minder aandacht voor. Ik begrijp dat de staf het moet doen met de mensen die ze hebben. Desalniettemin zie ik dat mijn moeder zich vaak bevuilt en dat het langer duurt voordat ze verschoond wordt. Daarnaast blijft ze ook regelmatig lang op bed liggen. Door het gebrek aan handen in het huis is dit dan ook wel gemakkelijk. Binnen de accommodatie is alles in relatie tot mijn moeder. Ze heeft een eigen kamer met eigen spulletjes, die ze wellicht nog herinnert uit de periode waarin ze nog net ziek was. Er is een nette woonkamer waar ze met andere patiënten zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, Hofjeshuis Vinckenrode? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.