Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, Wereldhuis - Boxtel op 18 april 2016 interview

8.5

De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk. De medewerkers zijn ook zeer behulpzaam naar mijn zus toe. Ze is heel tevreden over ze. De informatie is goed. Via mijn zus krijg ik de activiteiten te horen, bij calamiteiten kan ik altijd bellen. Als ik mijn zus bel en er wordt niet opgenomen dan kom ik automatisch uit bij de receptie en kan ik daar mijn bezorgdheid uitspreken. Dat is geruststellend. Als ik een vraag zou hebben weet ik zeker dat ik bij de medewerkers terecht kan. De woning vind ik heel luxe, alles is groot. De instelling ziet er heel mooi uit. Prachtige tuin, mooie kapel. Het ziet er goed verzorgd uit, de algemene ruimtes zijn mooi ingericht.Er is altijd aandacht voor kerst en pasen. Mijn zus heeft hulp nodig bij het douchen en de steunkousen aantrekken Mocht ze ooit vallen, dan weet ik zeker dat ze daar ook goed voor verzorgd wordt. De afspraken hieromtrent lopen goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, Wereldhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.