Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina

Liduinahof 35 5281 AD Boxtel
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Elde Maasduinen

Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina - Boxtel op 12 september 2017 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken die gemaakt worden, die komen ze na. Als er wat is, dan wordt er gelijk per mail of telefonisch contact met mij opgenomen. Er wordt ook echt gevraagd naar wat mijn mening is. Dit wordt dan ook meegenomen in de behandelplan voor mijn vader. Bovendien zijn ze betrokken in de zorg naar mijn vader. Vervolgens gebeurt dit in overeenstemming met de familie. Daarnaast houden de medewerkers hem goed in de gaten. Als mijn vader geen behoefte heeft aan mensen, dan kan hij rustig op de kamer blijven. Het eten wordt dan ook naar zijn kamer gebracht. Dus ze proberen de zorg op mijn vader aan te passen. De accommodatie is netjes verzorgd. Er zijn aparte plaatsen, waar mijn vader apart met zijn familie in kan gaan zitten. De kamer van mijn vader is redelijk groot, zodat hij zijn eigen spullen er in kan zetten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.