Waardering van Zorggroep Elde, Zorgexpertisehuis Liduina - Boxtel op 13 september 2017 interview

Bij de vorige contactpersoon ging het nakomen van afspraken niet zo lekker. Vervolgens heb ik hiervoor een ervaren kracht gekregen. Hier ben ik dan ook heel tevreden over. Ik word ook zeker gehoord. Er wordt goed naar mij geluisterd. Vervolgens wordt dit ook opgepakt. Verder benaderen ze mijn vader met aandacht en zorg. Ze vragen hoe het gaat. Ze zijn meelevend. Ook zijn ze bezorgd. Kortom het is warme zorg met aandacht voor de persoon maar ook het ziektebeeld van mijn vader. Ze passen zich echt wel aan op mijn vader. Bovendien denken ze met ons mee. Vervolgens leggen ze contact met mij om te overleggen. Ze vragen ook naar wat ik nodig heb als mantelzorger. Ik vind het prettig dat dit wordt meegenomen. Mijn vader heeft hier een ruime kamer. De huiskamer is goed. Er is een mogelijkheid om naar buiten naar de tuin te kunnen. Daarnaast is de accommodatie gemakkelijk te bereiken. Maar het schoonmaken mag wel wat vaker.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Elde, Zorgexpertisehuis Liduina? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.