Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina

Liduinahof 35 5281 AD Boxtel
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Elde Maasduinen

Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina - Boxtel op 2 oktober 2017 Interview

De medewerkers proberen het mijn moeder zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ik vind dat er meer dan gemiddeld dingen worden georganiseerd. De medewerkers spreken mijn moeder aan met je en jij. Ik zou het prettiger vinden als ze dat met u zouden doen, omdat mijn moeder een stuk ouder is. Mijn moeder voelt zich hier thuis. Ik vind dat zij goed verzorgd wordt. Er is genoeg aandacht voor haar is en ik vind de medewerkers heel alert. De accommodatie vind ik toegankelijk, open, vrolijk en verzorgd. Het vrolijke uit zich in de vrolijke kleuren die gebruikt zijn en ook in de mooie muurschilderingen. De entree is lekker licht. Mijn moeder heeft een mooie ruime kamer met een eigen badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.