Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina

Liduinahof 35 5281 AD Boxtel
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Elde Maasduinen

Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina - Boxtel op 2 april 2019

Beroerte

Hardwerkend personeel dat soms i.v.m tijdgebrek sommige handelingen niet direct kunnen uitvoeren.B.v. verzoeken tot hulp bij het plassen-incontinentie m.n. 's nachtsGeen bekkenfysiotherapeut aanwezig

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina - Boxtel

Beste lezer,

Bedankt voor uw waardering en toelichting! We willen graag onderzoeken hoe het komt dat handelingen met name 's nachts niet direct uitgevoerd kunnen worden. Verhoudingsgewijs hebben wij op deze locatie tijdens de nachtdienst veel medewerkers rondlopen en streven wij er dan ook naar iedereen tijdig te helpen. Een toelichting zoals deze nemen wij dan ook serieus.

Mocht u ons van meer informatie willen voorzien, dan kom wij graag met u in contact. Dit kan via M.van.Reeden@zge.nl of 0411 - 634165. Alvast hartelijk bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.