Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina

Liduinahof 35 5281 AD Boxtel
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Elde Maasduinen

Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina - Boxtel op 12 september 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb een paar afspraken gehad, waarin wat problemen na voren kwamen. Ik heb daar een aantal suggesties gedaan. Vervolgens worden mijn suggesties opgepakt en uitgevoerd. De ideeën die zij hebben, worden met mij besproken voordat ze tot actie overgaan. Verder benaderen ze mijn moeder, als een normaal iemand. Ze wordt betrokken in activiteiten en de leefomgeving. Ze mag dan bijvoorbeeld helpen met tafeldekking. Soms moet ze afgeremd worden en dat doen ze dan ook. Ze wordt altijd gestimuleerd om mee te gaan met activiteiten. Maar mijn moeder vindt dit ook leuk. Ook is de zorg die mijn moeder hier krijgt uitermate goed. Ze heeft incontinentieproblemen en hier spelen ze adequaat op in. Kortom ze houden dit goed in de gaten. Verder wordt er wel een dokter geraadpleegd, maar ik moet zelf dat initiatief nemen. Het is een tehuis waarvan de zorg gekoppeld is aan het naast gelegen ziekenhuis, dan lijkt mij dit intern geregeld te kunnen worden. De accommodatie vind ik schoon en overzichtelijk. Ze hebben verschillende ruimtes waar onder andere mijn moeder zich kan terugtrekken of gezamenlijk ergens kan gaan zitten. Er is een bruine kroeg en er zijn verschillende terrassen waar mensen naartoe kunnen. Dit vind ik redelijk uniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.