Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina - Boxtel op 20 juli 2017

8.8

Mijn man is ernstig beschadigd na een operatie en is permanent opgenomen in het verpleeghuis.Client en familie worden met respect behandeld vanaf de receptie tot op de afdeling.Alles is sfeervol ingericht en er wordt veel voor de cliënten  georganiseerd. Niemand wordt er aan zijn lot overgelaten. Ik kan me dus ook helemaal niet vinden in alle commotie op de televisie over de slechte oudere zorg. Wel vind ik dat de mensen in de zorg wel wat beter betaald mogen worden voor hun werk.Ook de gastvrouwen die bezigheden met de cliënten doen zijn allemaal zeer gemotiveerd en trachten de cliënten te betrekken in bezigheden die zij voor hun opname ook veel deden en dit nu in te passen in hun leven in het verpleeghuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, Zorgexpertisehuis Liduina? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.