Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 mei 2018 interview

7.5

De omgang met de medewerkers is goed. Als mij iets niet bevalt geef ik dat meteen door. Ze weten wie ik ben en wat ze aan mij hebben. Ik krijg volledige zorg en daar ben ik niet altijd tevreden over. Ze geven mij dan rare antwoorden. Toen ik hier pas was moest ik altijd lang wachten voor zorg, nu gaat dat beter. De afspraken worden nu beter nagekomen. De zusters luisteren als ik wat te vragen heb, maar als ze het druk hebben dan is er minder belangstelling. De zorg past bij de manier waarop ik wil leven. Mijn appartement zou ik graag groter willen hebben, maar ik klaag niet. Het wordt goed schoongemaakt en het ziet er netjes uit. Het eten is geweldig. Het smaakt goed, het ziet er altijd goed uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.