Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 25 april 2017 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er wordt niet voor niets verbouwd, het wordt nu gemoderniseerd. Mijn moeder had een prima huisvesting, maar het was allemaal een beetje oud. Ze werd heel liefdevol verzorgd. Bij het huiskamerproject konden ze goed met mijn moeder omgaan. Iedereen was er blij en dat vind ik knap. Degene met wie wij contact hadden, kon heel goed met mijn moeder omgaan. Ze hebben ook heel veel vrijwilligers en dat moet ook wel, want het verplegend personeel heeft heel weinig tijd, doordat er te weinig personeel is. We zijn heel tevreden over hoe mijn moeder daar opgevangen is. Er werd op haar gelet, zodat ze het voor haar plezierig konden maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.