Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 mei 2018 interview

8.2

Het is best moeilijk om de knop om te zetten, van alles nog kunnen en nu gebruik moeten maken van verzorging. Nu vind ik het fijn om hier te wonen en de verzorging te krijgen die ik nodig heb. In het zorgplan staan de afspraken en die worden goed nagekomen. De omgang met de zusters is heel goed. Je moet wel begrijpen dat ze niet meteen kunnen komen en je krijgt altijd een behoorlijk antwoord. Ik krijg de zorg die ik nu belangrijk vind, maar er is niet altijd tijd voor mij. De ene zuster luistert beter dan de ander, maar over het algemeen gaat het wel goed. Het wonen is hier heel prettig, het is pas gerenoveerd en het ziet er mooi uit. Ik heb zelfs nu een keukentje gekregen, wat ik voorheen niet had. Door mijn handicap kan ik niet goed meer lopen en moet ik veel gebruik maken van de zusters en ik hoor nooit dat het hun teveel is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.