Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 januari 2017 interview

8.5

Het is een tijdelijke ruimte en die begint wat gebruikersmankementen te krijgen. De renovatie moet dit jaar klaar zijn. Mijn tante heeft een eigen kamer maar moet nu de badkamer en toilet delen met meerdere bewoners. Het is er gezellig en ook schoon. De verzorgenden doen wel hun best om leuke dingen aan te bieden. Als er wat is dan spreken ze ons aan, maar is er iets wat onze directe aandacht vraagt, dan bellen of mailen ze ons. Mijn tante wordt vriendelijk behandeld, ze gaan met veel geduld met haar om. Ze zorgen er voor dat mijn tante er goed uit ziet en dat ze bij elkaar passende kleding aan heeft. Het huis is in de omgeving waar mijn tante haar hele leven gewoond heeft. Ik vind het gegeven de omstandigheden prima dat ze hier woont.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.