Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 januari 2017 interview

Ik ben heel blij dat mijn moeder bij Ena woont. De zorg en sfeer daar is prima. Het is een huiselijke sfeer. Mijn moeder veranderde gelijk, binnen een uur dat ze er was. Ze voelt zich meer op haar gemak. Aan haar gezicht kan je dat duidelijk aflezen. Mijn vader woont ook bij die instelling, in een aanleunwoning. Die vindt het gezellig op de groep in het verpleeghuishuis waar mijn moeder woont. Hij is ook goed te spreken over de zorg en het eten. Er wordt voor de bewoners gekookt in de gezamenlijke woonkamer waar ze dan verblijven. Dat vind ik fijn en des te meer creëer je een situatie hoe het vroeger thuis. Er zijn gerechten bijvoorbeeld stoofpeertjes, sudderlapjes, hollandse pot, zoals ze dat thuis gewend waren. Iedere dag krijgen ze fruithap, gemalen fruit en dat vind ik luxe dat dat standaard erbij zit. Mijn vader is altijd alleen maar blij over alles daar. Ik vind dat goed. Verder vind ik het personeel prima. Ze zijn allemaal even vriendelijk, zorgzaam en dat zie je snel genoeg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.