Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 mei 2018 interview

Ik ben pas kort in deze zorgaanbieder, maar ik moest wel even wennen. Je moet het niet meer met thuis vergelijken en het was mijn eigen wil om hier te wonen, omdat het thuis niet meer niet meer ging. Ze helpen mij met aan- en uitkleden en bij het douchen. De afspraken worden goed nagekomen. Ze zijn er echt voor de bewoners. De zusters behandelen mij met aandacht. Ze zijn heel vriendelijk. Door de zorg die ik hier krijg, geeft mij dat weer wat meer kwaliteit van leven. Omdat ik hier nog niet zolang woon, heb ik veel vragen. Ik kan bij de zusters terecht hiermee. En wat de ene zuster niet weet, dan weet de andere zuster het wel. Ik ben heel tevreden met mijn kamer. Het is ruim genoeg voor de rollator. Het eten is goed. Het warm eten is in de huiskamer gezamenlijk. Evenals de broodmaaltijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.