Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 mei 2018 interview

7.7

Ik heb vele operaties gehad en daardoor niet meer in staat thuis te wonen. Ik heb nu totale verzorging nodig. De verzorging die ik krijg ervaar ik als prettig. De afspraken die ik heb gemaakt worden heel goed nagekomen. De omgang met de medewerkers is heel prettig. De zorg sluit zeker aan op wat ik belangrijk vind. Er is door de verzorging meer kwaliteit van leven. Er wordt gereageerd op mijn vragen. Ze maken tijd voor mij als ik iets niet begrijp of als er vragen zijn. Mijn kamer is gezellig en knus. Ik heb een grote badkamer met toilet. Heel fijn. Wat ik wel mis is een keukentje. Ook een magnetron om iets warm te maken mis ik verschrikkelijk. Elke week wordt de kamer schoongemaakt en dan ziet het er weer netjes uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.