Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 mei 2018 interview

Ik woon hier al geruime tijd en het bevalt mij reuze goed. Het appartement is ruim en ook de slaapkamer is heel groot. Ik heb heel veel verzorging nodig en ik moet zeggen dat ik daar heel tevreden over ben. Het wassen, steunkousen aan- en uittrekken, aan- en uitkleden en het douchen 3 keer in de week, die afspraken hieromtrent lopen perfect. Als ik op de alarmbel druk wordt daar snel op gereageerd. De zorg sluit zeker aan op wat ik belangrijk vind. De zusters zijn vriendelijk en heel behulpzaam. Ik kan ze alles vragen en als ik verdrietig ben is er altijd een luisterend oor. Als je wilt kan je elke middag meedoen aan een activiteit. Er wordt veel georganiseerd. Om 12 uur ga ik altijd naar het restaurant voor de warme maaltijd. Het eten vind ik heerlijk, het smaakt goed. Ik zou dan ook zeker deze zorgaanbieder aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.