Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 mei 2018 interview

Ik woon hier met plezier, al jaren. Het is hier gezellig en ik kan goed opschieten met iedereen. Ik ben tevreden met mijn kamer. Het schoonmaken is goed, het ziet er netjes uit. Als ik een vraag heb kan ik die stellen aan de zuster. Ik krijg altijd een antwoord terug. De zusters zijn heel behulpzaam. Ik krijg totale hulp, ik kan zelf niks meer. Ik ben zo tevreden over deze hulp. De afspraken worden ook goed nagekomen. Ik vind het heel fijn dat ik deze verzorging krijg, ik hoor er op deze manier nog helemaal bij. Het eten doen we gezamenlijk in de huiskamer en het eten smaakt voortreffelijk. Ik zou deze zorgaanbieder dan ook zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.