Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 mei 2018 interview

9.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zit hier mooi, ik heb hier alles. Ik heb een grote slaapkamer en een grote douche en mijn woonkamer met keuken is ook groot genoeg. De medewerkers zijn goed, ze zijn vriendelijk en als ze de tijd hebben komen ze bij mij zitten voor een praatje. Ze hebben aandacht voor mij, zeker als dat nodig is. Als ik bel dan zijn de medewerkers er ook zo. En ze geven een goede verzorging en zijn behulpzaam. Ik heb het hier prima naar mij zin. De medewerkers zorgen er voor dat ik het hier zo aangenaam mogelijk heb. Het eten is hier prima, het kan haast niet beter, eerlijk waar, het is echt prima. Ook word er rekening gehouden met wat je niet lust, dan krijg je iets anders.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.