Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 mei 2018 interview

7.8

Ik zit hier zo mooi, ik heb zo'n mooie woonkamer, slaapkamer en badkamer, daar ben ik zeer tevreden over. Mijn woonruimte wordt goed schoongehouden en mijn bed wordt altijd netjes opgemaakt. De medewerkers hier hebben echt hart voor hun werk. Er wordt hier naar mij geluisterd, ook al heeft niet iedere medewerker er altijd tijd voor. De afspraken worden nagekomen, het is maar een heel enkele keer voorgekomen dat ik ze moest helpen herinneren aan de afspraak die wij hadden. De medewerkers zorgen er beslist voor dat ik hier een aangenaam leven heb, ik heb altijd lol met hen. Ik heb het hier goed, ze zorgen ervoor dat ik genoeg te drinken krijg en bij de lunch is er altijd fruit. De warme maaltijd is over het algemeen lekker, soms een beetje koud en het vlees is soms te taai. Maar het wonen hier kan ik aanbevelen, het is hier gezellig ook zo samen met de andere bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.