Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 mei 2018 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zou dit huis zeker aanbevelen, je wordt hier goed verzorgd. Ik heb de geruststelling dat ik altijd hulp achter de hand heb, een goed gevoel dat ik altijd verzorgd zal worden. De afspraken die ik heb met het personeel worden nagekomen. Ze houden echt rekening met mijn afspraken of activiteiten waar ik naar toe wil, ze komen mij dan eerder helpen met de verzorging. Tijdens de goede verzorging die ik hier krijg houden ze tegelijkertijd mijn lichamelijke conditie goed in de gaten. De medewerkers zijn vriendelijk en hartelijk, ze geven mij aandacht. En in de avond blijven ze even bij mij zitten voor een praatje. Er is een persoonlijk belangstelling, ze vragen altijd hoe het met mij en mijn familieleden gaat. We hebben hier een eigen kok en die kookt goed. Er wordt rekening gehouden met de dingen die ik niet meer verdraag. Wat ik wel jammer vind is, dat als de medewerkers geen antwoord kunnen geven op mijn vragen, ik dan niet weet waar ik deze informatie dan wel kan krijgen. Waar ik dus moet zijn om mijn vragen te kunnen stellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.