Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 mei 2018 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zou het wonen hier in dit huis wel willen aanbevelen. Als ik hier niet zou wonen kwam ik een hoop tekort. De medewerkers houden mij goed ik de gaten. Doordat ik hier woon vallen er een hoop lasten van mijn schouders af. Je bent hier beschermt en je krijgt hier altijd goed te eten. De medewerkers zijn best vriendelijk, ze doen wat ik vraag, ze zijn behulpzaam en houden rekening met mijn wensen. Ze houden ook rekening met mijn privacy en met die van mijn medebewoners. Tijdens mijn verzorging praat ik met de medewerker, maar tijd om bij mij te komen zitten voor een gesprekje, daar is geen tijd voor. Een heel enkele keer worden de afspraken vergeten, maar dat komt niet vaak voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.