Waardering van Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei - Scherpenzeel op 9 mei 2018 interview

7.7

Mijn appartement vind ik mooi. Groot genoeg voor 1 persoon. Het schoonmaken kan beter vind ik, maar ze hebben ook niet zo veel tijd hiervoor. Ik krijg hulp bij het wassen en aan- en uitkleden en het douchen. De ene zuster kan dit beter dan de andere, maar ik klaag niet. Ze zijn wel allemaal vriendelijk en behulpzaam vind ik. Er zijn activiteiten zoals darten en zang, daar mag ik graag naar toe gaan. Met vragen en klachten ga ik naar de zusters. Ze proberen het op te lossen. Lukt niet altijd. Ik eet beneden in het restaurant. Er is geen keus meer in het eten, dat is er vroeger wel geweest. Het eten wat we nu krijgen is wel smakelijk. Een minpuntje zijn de lange gangen. Ik mag graag naar buiten gaan, maar ik moet nu zo ver lopen dat dat niet meer haalbaar is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Het Huis in de Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.