Zorggroep Ena, Nieuw Avondrust

Van den Berglaan 30 3781 GH Voorthuizen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Ena

Waardering van Zorggroep Ena, Nieuw Avondrust - Voorthuizen op 11 juni 2018 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Alles is aanwezig in het gebouw en in mijn appartement wat ik nodig heb. Het is ook ruim genoeg om mezelf in de rolstoel te bewegen. Als ik bel is het verschillend of ik wel of niet lang moet wachten. Om de twee uur mag ik naar het toilet en dat is wel eens heel vervelend als ik eerder dan twee uur moet. Bij gratie mag ik dan soms eerder maar niet altijd. Het is iedere dag wel spannend wie mij komt helpen. Sommige zijn heel gejaagd en dat is niet prettig in de verzorging, dan voel ik mezelf ook te veel. De zusters zijn wel heel secuur bijvoorbeeld met medicijnen. De ene zuster luistert beter dan de ander. Sommige zijn heel hartelijk en lief. Ik heb veel moeten opgeven voordat ik hier kwam. Dat was geen keuze maar het bracht wel een grote verandering. Ik begin nu na een aantal maanden wel wat te wennen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Nieuw Avondrust? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.