Waardering van Zorggroep Ena, Nieuw Avondrust - Voorthuizen op 12 januari 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is sowieso een mooie plek. Mijn zus woont op een mooi appartement met een aparte zit- en slaapkamer en met een ruime badkamer. Ook is er een extra kamer om bijvoorbeeld kleding in op te kunnen bergen. Er is een ruime keuken, die een verzorgde indruk maakt. De sfeer in het huis is heel plezierig. Er wordt met aandacht geluisterd en als mijn zus en ik iets vragen gebeurt dit ook. Er is warmte en veel persoonlijke aandacht. Ik word altijd begroet en vriendelijk behandeld. Er is veel persoonlijke belangstelling voor zowel mijn familielid als mijzelf. Mijn zus heeft dan ook altijd het gevoel dat zij thuis komt. De informatieverstrekking verloopt goed. Zowel persoonlijk als per mail is contact en overleg mogelijk. Per mail krijg ik altijd snel een reactie op mijn vragen. Over het algemeen verloopt het maken van afspraken goed. Soms moet ik wel weer het een en ander onder de aandacht brengen en de medewerkers aan afspraken helpen herinneren. De werkdruk is hoog. Ik zie dat vaak de puntjes niet op de i kunnen worden gezet. Zo kunnen bijvoorbeeld geen spullen weer op hun plek worden gezet of vlekken op kleding worden weggewerkt, omdat hier gewoon geen tijd voor is. Hierdoor ontbreekt vaak de finishing touch. Er moet thans teveel gebeuren met weinig mensen. De werkdruk is te hoog in verhouding tot het verminderde aantal aanwezige medewerkers. Maar dit alles gezegd hebbende, heb ik groot respect voor het feit dat ondanks deze situatie het personeel haar uiterste best doet om toch het leven voor de bewoners zo aangenaam mogelijk te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Nieuw Avondrust? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.