Waardering van Zorggroep Ena, Nieuw Avondrust - Voorthuizen op 9 januari 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind het een bijzonder goed tehuis. Ik merk namelijk dat de medewerkers proberen het zo gezellig mogelijk te maken. Dit doen zij door wanneer mijn moeder jarig is, hier aandacht aan te besteden. Er wordt dan een kaart gekocht met een klein presentje. Ook iedere medewerker feliciteert dan mijn moeder. Dit vind ik super belangrijk. Wel vind ik dat ik merk dat er een bezuiniging is op het personeel. Dit merk ik aan de medewerkers die hier komen werken. Er komen namelijk veel medewerkers van buitenaf, om mijn moeder te wassen en aan te kleden. Dit vind ik ontzettend naar en ik snap dit beleid ook niet. Ik zou het zelf fijn vinden als vaste medewerkers mijn moeder hierin verzorgen en dat mijn moeder dan ook een vast gezicht ziet. Ook door te weinig personeel is mijn moeder niet altijd tijdig aangekleed. Hierdoor mist mijn moeder wel eens het koffiemoment 's ochtends. Dit is niet te wijten aan het personeel. Zij doen de best. Verder is er door te weinig personeel ook weinig tijd, om schoon te maken binnen de accommodatie en de kamer van mijn moeder. De ruimte van de kamer van mijn moeder is groot en prima. Er is een woonkamer, keuken, grote slaapkamer, badkamer en een logeerkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Nieuw Avondrust? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.