Zorggroep Ena, Ruimzicht

Rozenhof 1 3772 JN Barneveld
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Ena

Waardering van Zorggroep Ena, Ruimzicht - Barneveld op 9 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Als ik iets nodig heb en ik bel, dan wordt ik altijd geholpen en ze zijn er snel. Iedereen op de afdeling heeft hulp nodig en moet ik wel eens langer wachten, maar daar heb ik geen moeite mee. Via de intercom hoor ik hoe lang ik ongeveer moet wachten, als ik snel hulp nodig heb, dan kan ik dat dus ook aangeven door de intercom. De medewerkers zijn altijd vriendelijk. Vergeten wordt er hier eigenlijk niets, en als ik nog eens een keer iets moet vragen is dat meestal in de avond omdat ze het dan veel drukker hebben. Ik heb niet veel wensen maar als ik aangeef wat ik zou willen dan wordt er rekening mee gehouden. Voor mij alleen is het appartement goed, ik heb genoeg privé. Natuurlijk moet ik mezelf aanpassen maar ik ben gelukkig dat ik hier zo goed verzorgd wordt. En ondertussen ben ik hier gewend en ben ik blij dat er mensen om mij heen wonen waar ik contact mee kan hebben als ik daar zin in heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Ruimzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.