Waardering van Zorggroep Ena, Ruimzicht - Barneveld op 9 januari 2017 interview

7.8

De afspraken die ik met de verzorging maak worden netjes nagekomen. Met het hogere kader is het lastiger afspraken maken. De ene verzorgende heeft niet goed door dat op dit moment de zorg voor mijn moeder groter wordt. Ik merk dat een andere verzorgende het beter oppikt. Ik maak mij zorgen over de werkdruk, het gebeurt regelmatig dat er geen toezicht op de huiskamer is waar mijn moeder verblijft. Ze gaan liefdevol met mijn moeder om. Mijn moeder heeft een eigen kamer en haar eigen spulletjes om haar heen. De huiskamer is gezellig en er is altijd wat doen. Er worden activiteiten aangeboden en daar doet ze soms aan mee. Als ze meedoet vind ze het leuk. Wij zijn heel blij dat ze hier woont, wij zien dat ze daar goed op haar op plek zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Ruimzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.