Waardering van Zorggroep Ena, Ruimzicht - Barneveld op 10 januari 2017 interview

7.8

De kamer van mijn moeder is ruim genoeg. De gezamenlijke woonkamer is gezellig aangekleed. Beneden is een dorpsplein waar regelmatig gezamenlijke activiteiten worden georganiseerd en waar je als familie ook gezellig iets kunt drinken. Op dit moment is er geen EVV-er. De communicatie over de medicatie kan op dit moment wel wat beter. De medewerkers zijn heel aardig en lief voor haar. Als ik er ben, dan kan ik de medewerkers even aanspreken en als ze iets nodig hebben dan mailen ze me. Er wordt ook gemaild als er iemand overleden is of als er een nieuwe bewoner bij komt. Er is sprake van zorg op maat. Er wordt bijvoorbeeld rekening gehouden met wanneer mijn moeder gedoucht wil worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Ruimzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.