Zorggroep Ena, Ruimzicht

Rozenhof 1 3772 JN Barneveld
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Ena

Waardering van Zorggroep Ena, Ruimzicht - Barneveld op 9 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De omgang met de medewerkers is plezierig en is er een leuk contact. Ik kan best met ze overweg. In de zorg is er we veel verschil. De een doet de zorg heel plezierig, de ander is hardhandig wat niet plezierig is. Ik bemoei me niet met de verzorging, maar zie wel dat alles gedaan wordt wat gedaan moet worden. Er wordt niets vergeten en het loopt automatisch goed. Als er iets serieus aan de hand is dan luisteren de zusters en wordt er ook iets mee gedaan. Ik ben tevreden met mijn woonruimte, ik heb alles wat ik nodig heb. Ik voel mezelf hier fijn, het is als mijn thuis. Ik heb niets te klagen. Ik ben hier ook komen wonen op aanraden van andere mensen. Ik vind het eten helemaal geweldig, smaakt iedere dag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Ruimzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.