Waardering van Zorggroep Ena, Ruimzicht - Barneveld op 9 november 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De zusters doen ontzettend hun best. Maar de organisatie van zorg zou wat beter kunnen naar mijn mening. Er zijn verzorgsters die wel een 10 verdienen. Helaas komen er ook vaak invallers en dan moet ik zelf vaak aangeven wat er moet gebeuren. Ik heb de keuze van menu, maar het gebeurt nog wel eens dat wat ik dan gekozen heb, is dan op en krijg ik wat anders. Voor eten zou ik een 5 geven. Er wordt wel geluisterd, maar dan lopen ze weg en wordt het weer vergeten. Er lopen hier ook vrijwilligers en die zijn geweldig. Er wordt wel eens een afspraak vergeten maar dat komt denk ik omdat de zusters veel te druk zijn. De medewerkers zijn goed. Soms denk ik wel dat ik niet helemaal serieus genomen wordt, ik ben dan wel oud maar niet dement. Ik voel mezelf door lichamelijke problemen niet echt goed en de accommodatie helpt daar niet mee om mezelf beter te voelen. Ik zou daar ook geen verbeterpunten voor kunnen verzinnen. In ben neutraal in de vraag of ik dit huis aan iemand zou aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Ruimzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.