Waardering van Zorggroep Ena, Ruimzicht - Barneveld op 7 juli 2016 interview

7.0

Elke dag is anders. Als ik net aan iemand gewend ben, krijg ik weer iemand anders. Het is elke keer weer wennen. Degene die vast zijn, vind ik goed. De stagiaires vind ik minder goed omdat zij nog geen ervaring hebben. We praten wel en dan luisteren ze naar me. We hebben ook een blad met informatie, daar staan ook activiteiten in. Ik vind mijn appartement niet geschikt voor ouderen. De keukenkastjes zijn te laag en te diep voor mij. Bovenin zijn ze te hoog. Ik heb alles bij elkaar en toch ruimte te kort. Ik vind dat ze bij de ingang een camera zouden moeten ophangen, zodat ze kunnen zien wie er binnenkomt en weggaat. Ze proberen in het restaurant beneden rekening te houden met mijn dieet, maar dan is het eenzijdig eten. Ik zou het leuk vinden als er een vrijwilliger is om met me te wandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Ruimzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.