Waardering van Zorggroep Ena, Ruimzicht - Barneveld op 1 december 2017 interview

7.5

Het vaste personeel houdt zich aan de afspraken, maar de oproepkrachten niet altijd. Daar baal ik wel van. Ze behoren zich te houden aan de afspraken die over de zorg zijn vastgelegd. Ik vind dat de verzorging heel goed is, ze doen echt hun best. Meestal zijn de medewerkers respectvol. Ze luisteren naar mijn moeder en als ze pijn heeft, dan nemen ze dat serieus. Ik merk wel op dat ze soms wel eens dingen vergeten zijn. De laatste tijd wordt er voor gezorgd dat ze mee doet aan activiteiten. Daarin stimuleren ze haar en dat vind ik heel goed. Mijn moeder is zelf ook heel tevreden. Ik mag altijd de MDO rapportages inzien en de rapportages sturen ze naar mij op. Dat wat ik vraag, dat vind ik weer terug in de rapportages en daar ben ik heel tevreden over. Mijn moeder heeft een mooie kamer en er komt iedere week iemand om dit netjes schoon te maken. Dat vind ik keurig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Ruimzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.