Waardering van Zorggroep Ena, Ruimzicht - Barneveld op 7 juli 2016 interview

8.8

Ik heb per week iemand die komt schoonmaken. Die heeft dan maar 45 minuten voor mijn hele kamer. Er is dan geen tijd voor een goede stofbeurt. Voor mijn deur op de gang vind ik het een beetje rommelig. Er ligt vloerbedekking en dat is lastig schoon te houden. De afspraken die ik heb gaan goed en worden altijd nagekomen. Als ik ziek ben, doen ze alles voor me. Ze zijn gauw bij me als ik bel en ze helpen me met mijn medicijnen. Ik vind de vaste medewerkers heel vriendelijk. De invallers vind ik wel eens tegenvallen, maar die moet ik ook leren kennen. Ze luisteren allemaal goed naar en komen soms even zitten op een praatje te maken. Ik krijg niet altijd informatie, of het komt te laat. Ik heb het idee als we boven zitten we een beetje vergeten worden met de extraatjes die beneden in het restaurant zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Ena, Ruimzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.